Over and over again..

2011-12-03, 11:54:15 / Kategori: Allmänt

Nu är jag vaken för hundrafemte gången för idag! Men nu är jag uppe och jag fick iallafall någon timma sömn iallafall. När jag precis hade somnat för andra gången ringer min mobil, det var min kollega. Efter samtalet var jag övertygad om att jag aldrig skulle kunna somna om igen, men det gjorde jag. Efter en stund kommer mamma ut och väcker mig och säger att jag ska gå in och sova i hennes säng(notera att jag sover på soffan). Så med mitt täcke drar jag mig själv in till sängen och lyckligtvis somnar jag om. Fjärde gången vaknar jag av att en viss person springer in och ut ett flertals gånger i rummet. Jag försökte somna om, det gick lite halvt men sen orkade jag inte mer, jag försökte iallafall, hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen, dra på musik och sedan börja med mitt hår. ♥



Snart så..


Amanda Matanovic ☆

Vad tycker du om min nya design? :D



2011-12-04, 14:45:27 URL: http://ammm.blogg.se/

claudia

Hur fixar du ditt hår?



2011-12-04, 23:43:14 URL: http://havananights.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?