23 December 2012

2011-12-23, 11:25:51 / Kategori: Allmänt

En dag innan jul och min födelsedag! Det pirras i hela min mage just nu, precis så som jag kände när jag var liten. Den här tiden är så underbar tycker jag. Julstämningen, alla är samlade, god mat, dela julklappar och pressenter, skratt och massor som bara händer på julen. 

Denna dag har varit en bra dag. Pigg är jag! Vaknade fem gånger under natten, inte lika roligt. Men jag var så himla utvilad att jag trodde det var morgon hela tiden, hehe. Men nu sitter jag på jobbet och om tre timmar slutar jag. Och då ska jag åka till tyresö centrum och fixa mina naglar och sedan ska jag möta upp min prins för det sista som måste köpas innan julen. Fick dessutom mvg på mitt senaste prov och jag känner mig så glad och stolt över mig själv. Vill man så kan man!

Nej nu måste jag jobba, mobilbloggar sen. ♥


En bild Josefine jönsson tog i somras.


Maria - mamma till Liam ☆

ja jag gick fem dagar över tiden och de var längsta dagarna i mitt liv :p



2011-12-23, 11:43:43 URL: http://fashionstars.blogg.se/

Amanda Matanovic ☆

Svar: Det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra idag? :)



2011-12-23, 12:43:12 URL: http://ammm.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?