29 December 2011

2011-12-29, 20:27:57 / Kategori: Allmänt

Hej på er!

Igår var min morfar på besök, vi åt thai mat och pratade en massa. Min morfar är så där super söt, så där söt att man inte kan sluta le när man tittar på honom och när man hör honom prata. Dessutom är han grym på skämt och får alltid mig att le så kinderna gör ont. ♥

Nu ska jag packa ner lite kläder, min pojkvän är påväg hit och ska hämta mig. Vi ska mysa framför en bra film. Och imorgon är vi lediga och det är det bästa som finns. Då vet jag att vi kan ligga och mysa hela morgonen lång.

Idag var jag förresten as duktig, körde intervall träning på gymmet så jag svettades som bara den. Så jäkla skönt, har varit rätt slapp den senaste veckorna. Men nu är jag på banan igen ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?