27 December 2011

2011-12-27, 10:41:51 / Kategori: Vänner & Familj

Hej på er, hur har eran julafton varit?

Min har varit super mysig. Min pojkvän har verkligen skämt bort mig under jul då det var min födelsedag också. På morgonen av julafton så åt vi frukost och öppnade varandras julklappar sedan åkte vi hem till hans mamma och firade julen där. Vi åt god mat och gav hans mamma och låtsats pappa och barnen julklappar. Vi hade det super mysigt. Senare på kvällen överraskade min kära prins mig med att ha tänd massor med ljus i hela lägenheten, köpt ett kilo naturgodis, chips, ostbollar, fingers och flertals olika drycker och även gjort en god middag till oss båda. Jag har världens bästa pojkvän.

Dagen efter julafton firade vi jul med min tjocka släkt. Och åt massor med julmat, öppnade paket, åt sötsaker och pratade tills klockan blev tolv på natten. Vi hade först planer att dra ut och möta våra vänner men vistelsen med min fina familjen vart längre än vad vi trodde så på natten satte vi oss och kollade på en bra film. ♥



-Julen 2010


Lovisa

Hej , vill du göra bloglovin byte ?



2011-12-27, 12:34:21 URL: http://lovisasmode.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?