2 dagar kvar.

2011-12-22, 19:49:53 / Kategori: Vänner & Familj
Hej på er! Hur mår ni? ♥

Vad har hänt den senaste veckan? Jo jag har klämt på julklapparna under julgrannen. Jag har jobbat många timmar per dag. Jag hann med att gymma igår och jag sprang så jag stukade ringfingret, fick inre blödning i fingret. Om ni undrar hur det gick till, så fråga inte. Fått träningsvärk i hela kroppen. Mamma lurade med mig till stallet och hon fick skrattanfall när jag skrittade. Första gången jag hoppade över ett hinder som låg på marken. Min bästis kom hem igår och hon ska stanna här över hela lovet, och jag är överlycklig! Ja det har hänt så mycket denna vecka.

O snart är det julafton och min födelsedag, längtar! ♥


Jag och Ronny på cocktailpartyt förra två helger sedan.


Kulan - Relationsrådgivaren!

Tycker du att det är viktigare att ett förhållande fungerar bra än att nån alltid ska ha rätt?



2011-12-23, 20:48:42 URL: http://kulansplace.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?