1 December 2011

2011-12-01, 11:21:46 / Kategori: Modell bilder

Hello ♥

Drömde en super jobbig dröm inatt, ville inte vakna förrens jag drömt en bra dröm så jag kunde må bra istället. Men det gjorde jag inte. Så jag fick vakna med ett tugnt huvud imorse. Vad drömmar kan sätta spår i våra små människo kroppar.

Idag är det första december, bara 24 dagar kvar till julafton och min födelsedag(!!) Jag hoppas bara att det kommer snö, men det tror jag. Det har ju kommit massor i Norrland och i söndags kom det ju i västra stockholm så det måste komma. Ingen jul utan snö.


Modell: Jag Fotograf: Mia Kääsuke Makeup: Luisa Borrás


HANNA

sv: samma här !



missa inte min julkalender! man vet aldrig vad som söjler sig under luckorna, men jag kommer bjuda på designtips, tävlingar och massor annat..



2011-12-01, 16:50:43 URL: http://hannalovisasol.se

Emelie

vad fin bild! =D



2011-12-01, 19:29:00 URL: http://emellay.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?