Vuxenlivet är underbart.

2011-08-25, 17:16:51 / Kategori: Vänner & Familj

Hejhej! Hur mår ni alla fina läsare?

Själv är jag på språng hela tiden och nu är det första gången som jag sätter mig vid en dator. Jag jobbar om dagarna, sedan gymmar jag och sedan händer det alltid olika saker som måste göras, och sedan försöker jag hinna se alla mina nära och kära. Imorgon är jag ledig och då insåg jag att det redan är fredag. Jag kommer ihåg hur mycket man saknade helgerna när man gick i skolan. Men jag gör faktsit inte det längre. Dagarna ser så mycket annorlundare ut än vad dom gjorde när man gick i skolan. Nu har man en annan ork man har mer att göra och livet vart helt plöstligt hektist på ett roligt sätt. Jag känner mig friare, jag gör vad jag vill även om jag inte hinner göra allt jag vill göra så kan jag bestämma mina dagar än vad jag kunde göra förut. Jag gillar vuxen livet, det ända jag inte gillar är att tiden går alldeles för fort..

I tisdags följde jag med min mamma till stallet och jag galloperade som aldrig förr. Vi hittade även kantareller. Jätte mysigt!


Sara H

Härlig bild och härligt att allt går bra, är exakt som dig. Längtar inte speciellt mycket till helgerna längre!:) Vuxenlivet rocks. puss



2011-08-25, 20:42:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?