Sjukhusbesök innan operationen.

2011-08-30, 15:53:00 / Kategori: Lär känna Sanna
Hej!

Jag har precis börjat piggna till, jag kom hem och la mig i min säng och somnade. Jag var så j*vla trött! Jag har inte sovit bra på hela söndags natten och i måndagen till idag. Ni vet när man vaknar hela tiden och framför allt i morse då jag vakna klockan 7 och sen efter det varje tiondeminut, varje minut kändes som en halvtimme.. Sjukt jobbigt! Jag har nämligen varit på sjukhuset, pratade med sjuksjöterskan, narkosläkaren och doktorn som ska operera mig den 9/9 och tog två rör blod. Vi gick egenom vad som ska hända och vad jag ska göra och hur vi skulle döva mig. Det blir en vanlig nersövning tack och lov. Jag har varit så nervös och haft ånget så nu när jag kunde slappna av kom all trötthet ikapp mig. Jag hatar nämligen sjukhus och jag får denna ångestfyllda känsla ett par dar innan varje gång jag ska gå på röntgen, ta blodprover, gå till gynekologen eller mina vanliga besök hos doktorn. Men nu är det klart och nu är det 9 dagar kvar tll nästa besök, operationen, så jag hinner andas ut nu. Skönt! :)

Efter det drog jag till rådhuset och mötte upp min pappa för lunch. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka hem till Ronny.


En bild på mig och broshan på mammas födelsedag.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?