Torsdag

2011-08-11, 18:19:29 / Kategori: Allmänt

Hej bloggen, har precis satt på mig en stor stickad tröja och leggins, lagar lite mat och ska snart sätta igång med plugget. Jag har prov på måndag och har en del att plugga tills dess. Sedan klockan nio vill jag kolla på film.

De dagar som varit har jag jobbat, pluggat och sedan sovit i tyresö där Ronny och hans familj bor. Lekt med hans små syskon som jag har känt i hela deras liv, och dessa två liv bara växer och växer. Igår sa lilla B "Jag gillar dig jätte mycket" och kramade mig och ville inte lämna mig. Och i natt väckte hon mig och ville ha välling och vi sover lixom på botten våningen och dom är bara tre år gamla. Hon är så underbar! Jag älskar dom så mycket.

Nu är maten klar, så vi hörs sen :)


Bild: Jag


S A R A K L I N T B E R G

Har du fotat bilden eller är det du? :)



2011-08-11, 23:45:29 URL: http://saraklintberg.blogg.se/

Emelie Sandgren.

Himla vacker bild!!



2011-08-12, 16:34:02 URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?