Onsdag

2011-08-10, 13:05:26 / Kategori: Allmänt
Spöregn och åska utanför mitt hem, regn som smattrar på fönstret och vatten som forsar ner för rännan. Jag känner ingen ångest att jag sitter här uppkurad i soffan och pluggar, smyger in på hund och inredningshemsidor emellan åt och känner mig väldigt tillfredställt över situationen. Bara två månder kvar tills vi får flytta in i våra helt nybyggda hem. Så måna tankar och så många saker vi vill göra. Men just nu får vi bara sitta och dagdrömma tills vi får stiga in i den helt nybyggda fasaden i farsta.

Vaknade åtta idag, min lediga dag, är ledig imorgon också. Känns rätt skönt om jag får uttrycka mig själv. Har jobbat rätt intensivt de här månaderna men framöver blir det lugnt, för lugnt. Blir stressad av bara tanken på att jag inte alls kommer få mycket jobb nu i agusti. Måste ju ha pengar, så vi kan köpa massor med inredning när vi flyttar, kanske ta en sista minuten resa nu i agusti och sedan det viktigaste, dansen som börjar om tre veckor. Känns underbart.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?