Mobil bloggar

2011-08-13, 11:12:19 / Kategori: Allmänt
Hej snyggingar, sover ni? Själv är jag på jobbet och ska jobba till 16, sedan måste jag raka vägen hem för ikväll blir det födelsedagsfirande och trerättersmiddag hos Emma som fyller år. Ska bli väldigt roligt! Men sedan kommer det till outfiten, va fasiken ska jag ha på mig. HJÄLP! Jag har haft klädpanik hela dagen och funderar på vad jag ska ha ikväll. Har ni några tips, så får ni gärna kommentera och ge mig insperation.

Jag ska försöka updatera när jag kommer hem, men jag kommer ha väldigt stressigt, annars hörs vi ju imorgon. :)



Vi hörs senare!


Oliviah

Jag kommer gå naken. Klädpanik är bara förnamnet!!!! Ring sen :D



2011-08-13, 12:42:22

sanna -saos.blogg.se

svar ja jag kan tänka mig det! :) hehe.. (ursäktar att svaret dröjt)



2011-08-13, 23:42:37 URL: http://saos.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?