kärleken för mat när man är hungrig

2011-08-16, 18:03:29 / Kategori: Tankar

Klar med träningen och det gick jätte bra, känner mig riktigt bra nu och är fylld av energi. Men är jätte hungrig så det ända jag tänker på är mat, sa till Ronny att jag just i denna stund skulle kunna äta en hel djurarme! Tänker tillbaka när jag skulle operera bort cancern och jag inte fick äta på ett dygn och jag var vrålhugrig på morgonen som alltid och vi, jag och mamma låg i hennes säng och kollade i mat tidningar. Där jag pekade ut allt jag ville ha och skulle ha efter sjukhuset. Det saftades i hela munnen på mig, det känns som det var igår som vi låg där. Min kärlek för mat och sötsaker är obeskrivlig! :D

Oj nu vart det ett helt inlägg om mat, haha märker man att jag är hungrig? Nu är jag snart hos min älskling så vi hörs sen.



En bild från en galen kväll med min kära vän Olivia!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?