Icecold

2011-08-31, 18:27:56 / Kategori: Allmänt
Hallå vänner! :)

Hur står allting till? Med mig är det toppen. Sitter och fryser lite bara, funderar på att hoppa in i duschen en snabbis innan jag möter upp min kompis Mimi. Idag ska vi ha en tapas och drink kväll, så himla mysigt. Hon är på jobbet just nu så jag har handlat drickan och allt vi ska äta ikväll. Sjukt svårt! Var i affären i minst femtio minuter! Innan det var jag på jobbet och sedan vidare för lite shopping och fika inne på waynes coffe. 

Har köpt massor med fina höstkläder som jag visar imorgon och även så hittade jag super söta stickade vantar på monki som jag tänker gå och köpa så fort jag springer förbi medborgarplatsen. Är det för tidigt att köpa vantar, mössa och halsduk i början av september? Det är ju svinkallt på mornana!


Puss på er! Nu ska jag fixa mig så jag hinner vara klar innan hon slutar.


BitterFittan

Åhh...jag ÄLSKAR höstshopping!! =D

Stora mysiga sjalar och varma tröjor som man gosar in sig i! =)

Ha en bra dag!

Tjipp!



2011-09-02, 01:49:11 URL: http://cillabacill.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?