Hitta det fina i det du gör så blir du lyckligare.

2011-08-05, 14:08:40 / Kategori: Allmänt

Hej solstrålar, hur mår ni? Så vackert väder idag, men hinner inte sola. Kom precis hem och ska hoppa in i duschen och försöka reda ut vad jag ska ha på mig idag. Ska träffa Ronny inne i stan och sedan får vi se vad vi hittar på denna somriga dag. Sen blir det hemmamys med film och massor med gottis för imorgon blir det utgång med tjejerna. ♥

Vad ska ni göra idag? Har ni haft en bra dag hitils? Jag fick ett lyckorus och det händer ytterssällan. Önskar att jag fick det lite oftare, jag ska börja sakta ner tempot och börja ta hand om mig själv som att hitta på roliga saker. Det är nog det som saknas i mitt liv. Det har bara varit plugg och jobb de senaste tre månaderna. Nu blir det ändrig! Man får aldrig glömma bort att ha kul och finna det fina i allt.


Jag på väg till en plåtning.


Sandra

Ja men det är ju perfekt!! :)



2011-08-06, 00:59:46 URL: http://lilleput.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?