Glömde det jag köpte och nu är dom borta föralltid..

2011-08-26, 17:57:15 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma och väntar på att min pojke har skjutsat sina vänner till stan. Vi har varit och hämtat en bil hos hans pappa och sedan tog vi en sen lunch på donken efter att jag varit och shoppat med min vän. Jag shoppade men fick ingenting hem. Ja hur kan det gå till? Jo, jag glömde det jag köpt vid kassan på donken och en stund efter då jag insåg att jag glömt den där hade någon snott det jag köpte. Så nu måste jag köpa om sminket jag köpte från makeup store!

Nu ska jag hoppa in i duschen igen och tvätta håret, hann inte göra det när jag duschade imorse, haha! Jag klarar inte av att gå med mitt hår i dag, det är en dålig hår dag så då måste jag duscha för annars kommer jag inte må bra.


Tummen ner för elaka människor!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?