En ridtur i skogen

2011-08-14, 20:47:11 / Kategori: Vänner & Familj
Idag är det söndag och det känns fast jag har faktist haft en super härlig dag trots att jag kom hem strax efter fyra imorse. Har precis kommit hem från stallet, vi red på vår häst Frami inne i skogen. På höga berg och låga träd. Vilket träningspass! Jag var rädd hela tiden och mamma gick där och skrattade så hon fick ont i magen. Dessa skadeglädjen som är helt underbara. Vi köpte med oss mat från donken och en fet godispåse, pratade och myste. En super härlig dag! Jag älskar att jag kan åka med mamma och rida på vår häst när jag vill, och såna här dagar som idag är helt underbart att ha en häst pluss att han är världens sötaste häst!

Nu är jag nyduschad, känns så jäkla skönt! Jag var så skitig i håret från gårdagens födelsedagsfirande och super skitig från dagens ridning så nu är jag ren och fräsch igen.

Jag berättar imorgon om gårdagens firande och jag har massor med bilder att visa er!


Jag, Anna och Cillan från igår!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?