Äntligen måndag!

2011-08-29, 11:49:33 / Kategori: Allmänt
Hooola amigas! Hur mår ni? ♥

Det är måndag idag, igen! En hel vecka fylld av roligheter. Motgångar. Äventyr. Nyatag och andetag. Jo allt det där en vecka innehåller.

Jag kom precis hem från stan, jag har precis haft prov i vård och omsorgsarbete del ett. Jag tror att det gick bra, vi får hålla tummarna. Dom är rätt snabba på att rätta så jag tror att jag får svaret inom två-tre dagar. Nu tänkte jag fixa ett par ärenden här på datorn. Först tänkte jag höra av mig till banken och sedan tänkte jag fixa mitt portfolio. Men hur ser ett portfolio ut? Behöver man printa ut bilder eller är det onödigt? Någon som vet som kan berätta för mig? Efter tänkte jag nog åka till friskis och svettas lite. - Vad ska ni göra?






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?