200811

2011-08-20, 16:19:32 / Kategori: Vänner & Familj
Hej bloggen!

Jag har bara suttit i sängen hela morgonen och lyssnat på musik och pratat långa telefonsamtal med vänner. Min pojkvän gick hem strax efter två och vi har myst hela morgonen. Igår var vi på bio och åt middag. Vi tittade på Captain America, jag rekomenderar den inte. Vi båda tyckte den var as töntig!

Påvägen hem regnade det som aldrig förr, jag tyckte det var mysigt men bara den lilla biten på väg var vi dygnsura och självklart hitta vi inte hemma nyckeln i min röriga väska. Varför ska vi tjejer alltid ta med oss allt i våra väskor? Jag vet inte vad som händer idag. Jag blir inte direkt sugen på att gå ut i spöregnet. Några förslag för vad man kan göra? :)


När jag och Ronny var på bio i USA. I USA var dom inte snåla med dricka och maten!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?