Våren är här

2011-04-10, 13:17:36 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen! Allt bra med er? Med mig är det jätte bra och att våren är här gör mig bara ännu gladare.

Igår hade jag en trevlig kväll med min pojkvän, hans kompis och min familj och deras vänner. Vi kom hem strax innan tre. Vaknade vid 11 tiden och gjorde iordning stekta smörgåsar. Våran favorit frukost just nu. Snart ska jag bege mig in till danscenter och dansa hip hop för Talia. Hon är grym och jag älskar hennes klasser. Sist jag var där så fick jag jätte bra komplimanger som gjorde mig sjukt glad. Hennes klasser är verkligen anpassade för mig och jag älskar dom verkligen.

Nu måste jag slänga på mig danskläderna och springa ner till tåget som kommer om en kvart typ så måste verkligen skynda mig. Jag är verkligen en tidsoptemist. Springer alltid ner i sista sekund och måste alltid stressa. Alltid. Måste bli mycket bättre på det! Men hur många gånger har man inte lovat sig det egentligen.. Vi hörs! ♥






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?