Vååår!

2011-04-16, 16:10:05 / Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag. Visst är det underbart med sånna här dagar. Vi behöver det här, alla är så glada och jag känner redan nu hur mycket man vill göra, vilka nya krafter man får. Min morgon började med mys med min älskling och en god frukost ute på balkongen med en super god frukost. Sen gick jag ut och joggade, körde situps och armar. Sen satte jag mig på ett berg och lyssnade på musik i solen. Nu har jag varit hemma och tog precis ut sockerkakan ur ugnen som jag tänkte ta med en iskall cola på balkongen.

Senare ikväll ska jag möta upp min underbara vän Olivia på uteserviringen på snaps. Första för i år. Där satt jag många dagar och kvällar med mina nära förra året och bara satt och pratade i flera timmar och tog en iskall cider. Så jäkla mysigt! Vad ska ni hitta på för underbart idag?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?