Söndag 3/4

2011-04-03, 20:01:43 / Kategori: Vänner & Familj

Hejhej, allt bra med er läsare? Med mig är det bra. Vakna pigg imorse efter går dagens partaj. Drog ut med Mimi och hennes tjejkompisar och firade deras vän som fyllde år. Vi hade en grym kväll med massor med dans och goda drinkar. En bra kväll må jag säga. Kom hem vid fyra tiden och slängde mig i säng och sov till elva och var hur pigg som helst. Så jag har hunnit tvätta, stor städa, handlat, myst, promenerat, hyrt film och nu ska jag göra min pojkväns favorit maträtt. Tacopaj. Kan ge er receptet om ni vill, riktigt gott med en god sallad till. Mums. 


Innan jag drog ut med vännerna mötte jag upp min fina mamma för shopping och fik inne på ett galleri,
super mysigt! Om något helt annat, visste ni att glass innehåller fler kalorier än pizza? 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?