En röd dag

2011-04-25, 19:21:58 / Kategori: Vänner & Familj

Vet ni hur jobbigt det var att komma iväg till jobbet imorse när jag viste att det var en röd dag och att dem flesta fick vara lediga och njuta utav det underbara vädret. Japp det var rätt tråkigt att knalla iväg till jobbet då. Fast en sak gav mig ioförsig krafter. Jag fick skjuts och det var underbart väder och jag viste att jag bara skulle jobba till ett på dagen. Så det var rätt soft ändå.

När jag sluta fick jag ett sms om jag ville köpa hem mat från mitt favorit wook ställe. Och sjävklart ville jag äta lunch på ett utav mina favorit ställen. Nu har jag precis duschat och ska snart iväg på lite äventyr så vi hörs ikväll! ♥


Här kommer två bilder från i lördags. Jag och min mor var bjudna till min moster och hade påskmiddag. De har en altan högst upp på taket där vi åt, så underbart! Vi fick sill till förrätt och sedan grillade vi kött till varmrätt. Super mysigt och super gott!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?