Härlig söndag i vår solen

2011-04-24, 17:59:56 / Kategori: Vänner & Familj

Vilken härligt söndag vi har haft idag. Jag och min pojkvän har utnyttjat dagen bra tycker jag, vi har haft en super mysig dag idag. Först åkte vi till golfbanan i ågesta och körde i någon timme. Tävlade om vem som kunde slå längst, men när jag inte ens kom fram till första skylten 20 meter och ronny sköt bollen till 200 meter gav jag upp efter fjärde bollen och satte mig brevid och tittade på istället. Efter det tog vi bilen in till globen och satte oss på en uteservering och åt en god lunch. Sedan satte vi oss på en bänk och åt lite godis. Vi har flera kilo här hemma, själv har jag inte ätit så här mycket godis sen jag var en liten snorunge. Jag har säkert ätit 2 kilo själv och då överdriver jag inte..



 


Fre

aa det är det hahah =D tack!!



2011-04-24, 18:02:15 URL: http://fres.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?