Tisdag 19e april 2011

2011-04-19, 10:42:33 / Kategori: Modell bilder
Vilken dröm jag drömde inatt. Har legat hela morgonen och tänkt igenom hur drömmen var. Jag har kvar några bitar, men ju mer jag tänker på den dessto svagare blir drömmen. Jag har kvar känslorna hur jag kände i drömmen men bilderna börjar tyna bort. Lite mäkligt va?

Nu ska jag snart börja byta om för att träffa en kollega från mitt jobb, vi ska gå tillsammans till skolan och ansöka om USK(undersköterska) utbildningen tillsammans. Jag är super nervös. Jag hoppas så in i norden att jag kommer in, tänk att få bli utbildad, att få ett fastjobb, flera dörrar kommer att öppna sig för mig. Livet inom yrkeslivet kommer bli allt mycket lättare. Det skulle få vara en dröm att få bli utbildad. Det är verkligen det här jag vill göra. Håll tummarna för mig nu!


Fotograf: Ann kykyri


MEULLERPHOTO

sv: Modeller letar jag alltid efter så, det vore roligt! :) Vart bor du någonstans? :)



2011-04-19, 10:59:52 URL: http://meullerphoto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?