Måndag 18 april 2011

2011-04-18, 10:40:12 / Kategori: Allmänt

God morgon solstrålar, hur mår ni denna soliga vårdag? Jag har precis ätit en super god frukost med årets första vattenmelon. Hur gott? Fick en sommar känsla då jag alltid äter vattenmelon och söta jordgubbar när det är vår och sommar. Nu måste jag in och göra lite ärenden och kolla upp lite saker på en hemsida. Ska nämligen göra en sak imorgon och jag har varit så nervös de senaste dagarna. Jag vill inte berätta för mycket för det sägs ju att det ger otur att säga vad man ska göra innan man har gjort det. Så jag håller det hemligt tills jag har fått besked om jag kommer in eller inte.. 

Efter alla ärenden här på datan ska jag börja fixa mig iordning och åka in till stan för att möta upp Aida för shopping och fika under solen.



Lmfao- lalala




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?