Bakelsen

2011-04-15, 17:31:26 / Kategori: Vänner & Familj

Hej och välkommen underbara vår! Solen skiner och alla är glada, det är så här det ska vara för då rockar livet så jävla hårt. Idag har jag jobbat och umgåts med min kära mor. Hon bjöd på en underbar bakelse som jag sakta, omdevetet åt upp. Det var lixom, stirra och ta tusen bilder i olika vinklar för att visa Er läsare hur fin den var! Jag råka ta sönder den på toppen så jag fick på fingret, slicka upp det. Tog mitt pekfinger och tog en klick och slicka av det igen och så fortsatte det tills jag kom ända ner till kladdkakan. Petade på den och fick upp en krämig kladdkakebit och vips så satt jag framför solen och slickade av pappret som den bakelsen en gång låg i..

Och nu kom jag precis hem till en pojkvän som bokstavligen slängde sig på mig och gav mig en miljon pussar. Kan man få ett större leende då? Vi ska ha en mysdag ikväll. Ska ta bilen och hyra film, äta hemmagjord pizza och massor med gottis ikväll. En grym avslut på denna fredag. Vad ska ni hitta på denna fredag? ♥
 



En underbar bakelse med en söt liten kanin!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?