Tröttare i april

2011-04-07, 21:06:01 / Kategori: Allmänt
Tänkte bara säga god natt till er läsare, jag är så himlans trött. Har varit trött sedan den veckan då jag var as dålig och låg i sängen och sov i nästan en hel vecka. Och nu är jag tröttare än någonsin. Det bara fortsätter, jag blir nästan lite rädd. Men jag vet inte om det är för att april är en månad då det är grått och mulet ute. Läste på metro här om dagen att hälften av sveriges befolkning blir deprimerade när våren kommer. Och jag pratade med min mamma i telefonen nyligen och hon sa att nästan alla hon kände har sagt samma sak, att de är jätte trötta nuförtin de också. Någon av er som känner igen sig? Det är jobbigt som fan. Min chef kom till och med fram till mig idag och frågade om det var något, att jag inte var den där sprudlande glada tjejen länge. Men jag sa som det var, att jag bara är väldigt väldigt trött den senaste tiden men att det förhoppningsvis försvinner snart. Somnade till och med på dansgolvet efter jazzen igår när jag väntade på att dancehall klassen skulle börja.. så ni förstår jag är väldigt trött. Men nu ska jag ta och sova för jag somnar i vilken sekund som helst och förhoppningsvis vaknar jag piggare än någonsin imorgon bitti när jag ska till jobbet.

God natt alla fina. ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?