Torsdagen den 28e april.

2011-04-28, 09:41:12 / Kategori: Allmänt

Hallå allehopa! Hur står det till denna underbara dag? Det är sol och det ser varmt ut! Jag ska slänga på mig kläderna alldeles strax och börja göra allt jag måste göra idag. Har en del saker att  ta tag i. Som att ringa trafikskolan och betala för riskettan och alla 11 körlektioner som jag har bokat inför, betala alla räkningar, fixa skatten, skicka iväg mina betyg till skolan och hämta ut lite pengar som jag ska lämna in på banken. Så jag får börja nu så jag hinner njuta av solen också. Verkar som alla skriver på deras bloggar att de har fått färg, jag vill också få färg. Jag är så himla blek just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kanske ska köpa brun utan sol!

Vad ska ni göra denna fina dag? :)


Anders Rosenqvist

Oj!, jag hade verkligen velat fotografera dig! Du ser ut att ha det jag söker, personlighet, intresse för kläder, säker framför kameran osv. Vet dock inte när jag är i stockholm nästa gång. Jag borde nog flytta till en större stad känns det som, fler jobb, fler modeller. Här i lilla hbg går det verkligen inte bra. :P



Blek?, kolla då på mig :P, min bror ärvde allt vad pigment heter så han är redan brun som en pepparkaka, jag däremot är mer en Johan Glans, haha! ;).



2011-04-28, 13:07:03 URL: http://andersrosenqvist.se/blog/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?