Skymning

2011-04-27, 20:44:12 / Kategori: Allmänt
Jag tog tag i träningen och joggade/powerwalkade, intervall tränade och sprang upp för trappor 7 hela våningar i 25 minuter. Snacka om jag var helt slut och svettig. La mig ner på golvet och körde 100 situps, 30 armhävningar och andra armövningar, 20 ryggövningar och sist men inte minst rumpan. Sen kunde jag andas. 

Nu har jag precis ätit middag och just nu är jag super trött. Skulle vilja sova men måste nog hålla upp ögonen en lite stund till, så jag ska lägga mig på soffan och kolla på lite TV och dricka te. Ni får ha en toppen kväll så hörs vi imorgon bitti! ♥



Så här såg det ut när jag sprang här om dagen, vackert!


Ann

Vilken underbar himmel :)



2011-04-28, 06:57:15 URL: http://kykyri.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?