Lip plumper från Style By Tyra

2011-04-08, 08:20:11 / Kategori: Shopping + tips





Precis kletat på lip plumper med chiliextrakt från style by tyra.

Köpte hem lip plumper från style by tyra, det läppstiftet som innehåller chiliextrakt som ska göra läpparna större. Jag vet inte varför jag köpte den, förutom att jag var väldigt nyfiken på hur dessa lip plumper funkar. Efter att ha testat denna lip plumper så måste jag erkänna att det funkar! Helt otroligt. Men när du väl sätter på detta mirakel läppstiftet måste jag säga att det gör fruktansvärt ont. Jag började lixom pluta med läpparna och det gjorde så ont att jag nästan var tvungen att ta bort hela smörjan men jag höll ut och vips så hade mina läppar svullnat upp. Håller inte speciellt länge så dem är ju väldigt onödiga om du inte gärna kletar på dig läppstiftet hela tiden. Men det är inget jag rekomenderar, jag vågar inte ens testa igen! Kostade bara femtio riksdaler så inget att gråta över. Jag kan i ett annat inlägg visa en före och efter bild om det skulle viljas.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?