Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull

2011-04-11, 16:08:55 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma från dagens att göra, har precis bokat in fyra körlektioner utav elva körlektioner. Riskettan ska jag göra på torsdag. Hela summan blev 6600, vilken härlig summa! Fyfan säger jag bara, vilket jävla rån. Svider ju som fan, men måste ju ta den här förbaskade körkortet någongång. Till sommaren är det ju planerat, så nu måste jag göra intensivt. Skola, böcker, CD-skivor med prov, köra med pappa. Sen ska jag väl få körkortet, eller hur? 

Aja, efter besöket på trafikskolan begav jag mig till min mamma med fika och vi satte oss utanför och njöt av det sköna vädret som Stockholm bjöds på idag. Nu ser det ju som om att det ska regna i vilken sekund som helst. Nu väntar jag på min pojkvän som ska hämta upp mig, vi ska nämligen åka till Ica Maxi och köpa lite saker. Vi passar på när vi får låna hans pappas bil. Så himla kul att köra på vägarna med hög musik och bara vara. Kan inte förstå att Han har fått sitt körkort, känns så overkligen. Han har blivit så vuxen, första gången jag såg honom var för 7 år sedan, och då var han en liten spinckevink med babylen hy.




Galet vacker!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?