En vacker dag.

2011-04-28, 19:42:02 / Kategori: Vänner & Familj
Jag måste säga att jag har haft en helt underbar dag i solen idag, så himla trevligt. Klockan 12 mötte jag impulsivt upp min mor, jag ringde henne och hon satt i samma tunnelbana som mig. Hon skulle rönga sig inne i stan så jag följde med henne dit med en skön promenad mitt i underbara Stockholm. När hon var klar gick vi på innegator på stenmark, tittade över vattnet till djurgårn och bara insåg hur vackert vi egentligen bor. Våren är fan bäst! Vi köpte med oss mat ut och satte oss på en stentrappa och bara njöt av varje sekund. När mor min var tvungen att dra till jobbet köpte vi med oss glass och smaskade på den.

Lite senare mötte jag upp Mimi och köpte lite vin till helgens planer, åkte hem till mig och hade hur trevligt som helst. Nu är jag hemma hos min älskling och vi ska snart göra iordning middag men han har somnat på min axel så måste ta och väcka honom snart. Vad har ni gjort denna underbara dag? ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?