Beslut.

2011-04-19, 19:12:12 / Kategori: Lär känna Sanna
Tidigare idag var jag ju på info möte för att bli undersköterska. Utbildningen är i ett år och börjar nu den 30e maj, det kommer vara ett intensivt år och det finns inte en ända paus under hela året. Inte ens i en dag. Jag vet inte vad jag ska göra. Vill jag det här, vilken usk inrikning ska jag ta. Det finns ju tusen olika inrikningar inom usk. Jag velar mellan psykatrin, barn- och undomssjukvård eller ädreomsorg. Det är där jag jobbar nu, jag har jobbat här i ett år och jag trivs. Och med det här kan jag även jobba på sjukhus osv. Ett stort utbud. Dessutom om jag väljer äldreomsorg så behöver jag inte göra praktiken och min utbildning kortas efter det jag kan. Ett svårt val. Jag har till imorgon att tänka för sen är det försent.

Ska ta och gå en promenad lite senare och tänka egenom vilket jag verkligen vill jobba med i livet.


MEULLERPHOTO

sv: Är väl runt en timma ifrån skulle jag tro :)



2011-04-19, 21:08:49 URL: http://meullerphoto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?